تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

۶ مطلب در اسفند ۱۳۹۴ ثبت شده است


آخرین روزهای سال با سرعت در حال سپری شدن هستند، آمدن سال جدید و خریدهای سال نو بخش اعظم تمرکز مردم را به خودشان اختصاص داده‌اند و سایر فعالیت‌های روزمره، دیگر در جایگاه اولویت اول نیستند. مردم آماده‌ی خرید هستند، به‌عبارت‌دیگر مشتریان بالقوه‌ی شما با صرف کمترین انرژی می‌توانند تبدیل به مشتریان بالفعل شوند و این کمترین انرژی، افزایش بودجه‌ی تبلیغاتی در آخرین روزهای اسفند و اولین روزهای فروردین است. در ادامه به برخی دلایل اهمیت تبلیغات در تعطیلات نوروز و برخی راه‌کارهای تبلیغاتی مناسب برای کسب‌وکارهای متفاوت می‌پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۴۱

رعایت نکات فوق می‌تواند به شما در ساخت بهینه‌ترین بنر انتهای ویدئوی تبلیغاتی کمک کند. 

در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال با تپسل تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۲۶


تپسلSDK  ویدئویی خود را منتشر کرد. پیاده‌سازی این SDK هم برای اپلیکیشن‌های رایگان و هم برای اپلیکیشن‌هایی که پرداخت درون برنامه‌ای دارند و می‌خواهند با هوشمندی باعث مراجعه‌ی مداوم کاربر به اپلیکیشن بشوند مناسب است. در این SDK فقط تبلیغات ویدئویی نمایش داده می‌شوند و اگر کاربر یک ویدئوی تبلیغاتی را به‌طور کامل تماشا کند، توسعه‌دهنده از قیمت تبلیغ منتفع خواهد شد. اگر اپلیکیشن شما پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشد، می‌توانید در ازای انجام این عمل تبلیغاتی به کاربر جایزه‌ی کوچکی بدهید تا در قسمت‌های پولی برنامه از آن استفاده کند و اگر اپلیکیشن شما رایگان است، می‌توانید با نمایش تبلیغات به صورت آنی و میان برنامه کسب درآمد نمایید و با ویژگی‌های رابط کاربری این SDK مطمئن باشید که کاربرانتان را از دست نخواهید داد! قابلیت Skip کردن در این ورژن برای اپ‌های رایگان به آنها کمک می‌کند تا بتوانند با حفظ رضایت کاربر، درآمد هم داشته باشند.

برای دانلود SDK ویدئویی تپسل اینجا کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۳


همان‌طور که می‌دانید تعطیلات بهترین زمان برای جذب کاربران جدید و ایجاد حس همراهی در کاربران قدیمی است. تپسل به همین منظور، رویداد نوروزی ویژه‌ای برای توسعه‌دهندگان و کاربرانش درنظر گرفته است:

افزایش 10 درصدی سهم تبلیغات توسعه‌دهندگان: با شروع فروردین سال 95، تمامی توسعه‌دهندگانی که SDK آپدیت‌شده‌ی تپسل را در اپلیکیشن خود پیاده‌سازی کرده باشند، به مدت یک ماه سهم تبلیغات بیشتری دریافت می‌کنند و به‌جای 70 درصد مبلغ هر تبلیغ، 80 درصد آن متعلق به ایشان می‌شود. یادآوری می‌کنیم که کافه‌بازار تنها تا 19 اسفند پذیرای تغییرات توسعه‌دهندگان است، پس اگر مایل به افزایش سهم خود از تبلیغات تپسلی هستید، هرچه سریع‌تر SDK آپدیت شده را دانلود نمایید!

استفاده‌ی خلاقانه از کد جایزه: اپلیکیشن‌هایی که تبلیغات را به‌صورت غیرمستقیم (دیوار تبلیغات) ارائه می‌کنند امکان اعطای کد جایزه‌ی تپسلی به کاربران خود را دارند. تپسل آماده است تا در پیاده‌سازی ایده‌های نوروزی شما برای ایجاد حس خوب در کاربرانتان همکاری کند. اگر ایده‌ای برای استفاده از کد جایزه‌ی تپسل در اپلیکیشن‌تان دارید (عیدی دادن به کاربران فعال‌ و قدیمی، جایزه‌ی رندم به کاربران در ساعات مختلف شبانه‌روز برای افزایش مراجعه‌ی آن‌ها به اپلیکیشن، جایزه دادن به کم‌سن‌ترین و یا مسن‌ترین کاربرتان، جایزه به کسانی که در شبکه‌های اجتماعی و فوروم‌های اپلیکیشن شما فعال هستند و ...) با ما تماس بگیرید تا پروژه‌ی راضی‌تر کردن کاربران را با هم آغاز کنیم. 

تحویل هدیه‌ی بهترین کاربر اپلیکیشن شما درب منزل: هرکسی از هدیه گرفتن خوشحال می‌شود، اما هدیه‌ی واقعی کجا و هدیه‌ی مجازی کجا! تصورش را بکنید که ارسال یک هدیه‌ی قابل‌لمس از طرف اپلیکیشن شما تا چه اندازه برای کاربر به‌یادماندنی و ارزشمند است، چقدر احتمال دارد با اپلیکیشن شما بیشتر درگیر شود، عکس هدیه‌اش را در صفحات اجتماعی‌اش به اشتراک بگذارد و در جمع دوستان و آشنایانش این اتفاق را شرح بدهد. تأثیر کمپین‌های مشابه در خارج از کشور غیرقابل‌باور است، به‌سادگی و با کم‌ترین هزینه کاربران احساس همراهی ویژه‌ای با اپلیکیشن شما می‌کنند. (برای مثال می‌توانید این نمونه‌ی کمپین تعطیلات را مطالعه کنید که با ارسال کمتر از ۲۰۰ هدیه از بین میلیون‌ها کاربر، نرخ‌های مختلف اندازه‌گیری موفقیت اپلیکیشن‌هایش تا 40 درصد افزایش داشته‌اند.) تپسل مایل است این طرح را به‌طور آزمایشی در اولین نوروزش پیاده‌سازی نماید و موفق‌ترین اپلیکیشن‌هایش را دعوت به استفاده از این فرصت می‌کند. اگر مشتاق شرکت در این طرح کم‌خرج ولی پربازده هستید، یک ایمیل با عنوان Premium Reward-Application Name بفرستید تا اطلاعات بیشتر در این زمینه به شما ارسال شود.

پکیج‌های ویژه‌ی تبلیغات در تعطیلات نوروزی: تپسل با درک اهمیت جذب کاربر جدید در دوران پررقابت تعطیلات، در نظر دارد پکیج‌های ویژه‌ای به توسعه‌دهندگانی که قصد تبلیغ اپلیکیشنشان در این مدت را دارند ارائه دهد. اگر مایل به استفاده از طرح پکیج ویژه‌ی نوروزی تپسل هستید با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را دریافت نمایید.


می‌توانید SDK به‌روز شده تپسل را از اینجا دانلود کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۰۰

درحالی‌که آمارهای مارکت‌های خارج‌ازکشور خبر از رشد ۲۵۰ درصدی (!) تعداد نصب‌ها در ماه پایانی سال و ماه اول سال جدید میلادی می‌دهند، تعطیلات نوروز برای توسعه‌دهندگان ایرانی یک فرصت طلایی به‌حساب می‌آیند. افزایش قیمت ناگهانی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر لوازم دیجیتال در روزهای پایانی سال، خبر از افزایش تقاضای بازار برای آن‌ها می‌دهد. عده‌ی زیادی از مردم سال جدید را با گوشی هوشمند جدیدی که عیدی گرفته‌اند آغاز می‌کنند. درست است که داشتن یک گوشی هوشمند جدید شرط لازم برای خوشحال شدن یک کاربر است، اما شرط کافی نصب اپلیکیشن‌های جذاب روی آن است. از خودتان بپرسید این تعداد بالا از کاربرانی که چنین عیدی شگفت‌انگیزی گرفته‌اند چرا با مراجعه به اپ استورها باید اپلیکیشن شما را نصب کنند؟ پاسخ شما یحتمل به یکی از سه جواب زیر محدود می‌شود و ازقضا هرکدام از این جواب‌ها یکی دیگر از دلایل اهمیت تعطیلات نوروز برای اپلیکیشن شماست و یکی از استراتژی‌های شما را تعیین می‌کند:

کاربر مذکور، پیش‌ازاین هم کاربر شما بوده است: توسعه‌دهندگان باتجربه و موفق به‌خوبی می‌دانند که چگونه از فرصت طلایی ابتدای سال استفاده کنند پس مطمئن باشید دوران پررقابتی در پیش دارید، اگر خیلی سریع یک استراتژی بی‌کم‌وکاست برای تعطیلات نوروز تهیه نکنید، مطمئن باشید رقبای شما این کار را می‌کنند و شما در مدت‌زمان کوتاهی کاربرانتان را از دست می‌دهید. به‌عبارت‌دیگر، استفاده نکردن از تعطیلات نوروز، فقط به معنای از دست دادن فرصت جذب کاربران جدید نیست، بلکه روی دیگر این سکه، از دست دادن کاربران قدیمی و ارزشمند است.

تعطیلات طولانی هستند و شرایط لازم برای گشتن به دنبال یک اتفاق هیجان‌انگیز مهیاست: تقریباً همه‌ی مردم روزهای شروع سال جدید را به گذراندن زمان درجایی غیر از محل کار و تحصیل اختصاص می‌دهند و این یعنی آن‌ها منتظر پیشنهادهای جدید برای بازی و تفریح و سرگرمی هستند. زمان آزاد زیاد برای کسی که گوشی تلفن همراه دارد، یعنی وجود پتانسیل برای اپلیکیشن شما!

یک نفر اپلیکیشن شما را به کاربر جدید معرفی می‌کند: فرهنگ عید نوروز ایرانیان را ملزم به ملاقات عده‌ی زیادی از فامیل و آشنایان در چند روز فشرده می‌کند. صرف‌نظر از افراد میان‌سال که این مدت را به صحبت با یکدیگر می‌پردازند، اکثر نوجوانان و جوانان با گوشی‌های هوشمند خود مشغول هستند. اگر اپلیکیشن شما توانسته باشد نظر یکی از افراد جمع را جلب کند، عید دیدنی و گذراندن زمان کسل‌کننده‌ی آن بهترین وقت برای آدم‌هاست که اپ‌های موردعلاقه‌شان را به هم معرفی کنند و آن‌ها را با هم به اشتراک بگذارند. تمام سعی‌تان را بکنید که بازی شما، پیشتاز رقابت‌های رکوردی جوانان فامیل با هم باشد!

اما این‌ها تنها دلایل اهمیت تعطیلات نیستند. افزایش خرید آنلاین از طریق موبایل برای سال نو و تهیه‌ی هدیه و عیدی برای افراد خانواده و دوستان، جمع‌کردن عیدی‌ها و خرج کردن فزاینده‌ی نوجوانان در بازی‌ها، نیاز به اپلیکیشن‌های مربوط به سفر و ... بخش دیگری از دلایل رشد چشم‌گیر وضعیت اپلیکیشن‌ها در ابتدای سال هستند. اگر قانع شده‌اید که باید تعطیلات را جدی بگیرید، بهترین زمان برای این تغییر همین امروز است. اگر زودتر از فصل خانه‌تکانی و وقتی هنوز حال و هوای عید برای کاربرانتان به وجود نیامده است اپلیکیشنتان را تغییر می‌دادید فرصت تأثیرگذاری خود را از بین برده بودید، از طرفی اگر ظرف همین یکی دو هفته تغییرات موردنظرتان را ندهید شانس استفاده از تعطیلات را از دست می‌دهید چرا که کافه بازار در آخرین خبر خود اعلام کرده است که پنل کاربری توسعه‌دهندگان از روز 27 اسفند الی 6 فروردین تقریباً مسدود است و از میان درخواست‌های تغییراتی که توسعه‌دهندگان به کافه بازار می‌دهند، تنها آن تعدادی اعمال خواهند شد که تا پیش از پایان 19 اسفند به دست این اپ‌استور برسند. برای خواندن دقیق این خبر می‌توانید به وبلاگ کافه بازار مراجعه نمایید.

راهکارهای متفاوتی برای آپدیت مطابق با سال نو وجود دارد که در ادامه مطلب به برخی از آنها پرداخته ایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۱


در نسخه به‌روز شده تپسل:

تنوع راه‌کارهای تبلیغاتی بیشتر شده‌اند. تبلیغات ترکیبی مانند ویدئو-تلگرام، ویدئو-اینستاگرام و ویدئو-نصب به انواع تبلیغات تپسل اضافه‌شده‌اند. به‌این‌ترتیب، علاوه بر افزایش قیمت‌های این تبلیغات و درنتیجه درآمد بیشتر برای توسعه‌دهندگان، آن دسته از توسعه‌دهندگانی که قصد تبلیغ اپلیکیشن خود را دارند، می‌توانند پس از نمایش ویدئوی خود، کاربران را به سمت کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرامشان جذب کنند و فرصت‌های تبلیغاتی بیشتری از این طریق برای اپلیکیشن خود ایجاد نمایند.

هدفمندی بیشتر تبلیغ با توجه به محل جغرافیایی کاربر آماده‌ی اجراست. کاربران با دریافت تبلیغاتی که به محل حضورشان مرتبط است، راضی‌تر هستند و تبلیغ‌کنندگان برای استفاده از این ویژگی، حاضر به پرداخت بیشتری هستند.

به هدف شخصی‌سازی تبلیغات برای هر کاربر نزدیک‌تر شده‌ایم. انتخاب نمایش و یا عدم نمایش یک تبلیغ برای کاربری که قبلاً اپلیکیشن خاصی را نصب کرده باشد، به ویژگی‌های پنل کاربری اضافه شده‌است. به‌این‌ترتیب کسانی که قصد تبلیغ اپلیکیشن خود را دارند، می‌توانند مطمئن شوند که بودجه‌ی آن‌ها به‌درستی صرف کاربرانی می‌شود که قبلاً اپلیکیشنشان را نصب نکرده‌اند.

با توجه به ویژگی فوق، آمار نصب برنامه‌ای خاص در تبلیغات متنوع ویدئویی، فالو اینستاگرام و ... قابل‌دستیابی است و تحلیل نتایج کمپین تبلیغاتی آسان‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

رابط کاربری پخش ویدئو بهبود قابل‌توجهی یافته است. در دو ثانیه‌ی ابتدایی که ویدئو در حال لود شدن است، بنر دعوت به تماشای تبلیغ به کاربر نمایش داده می‌شود، درنتیجه کاربر به علت عدم نمایش تبلیغ در لحظه‌ی اول دکمه Back را نمی‌زند. هم‌چنین قطع کردن صدای تبلیغ و ... به ویژگی‌های رابط کاربری اضافه گشته است.

توسعه‌دهندگانی که پیش از ۱۹ اسفند نسخه‌ی آپدیت‌شده‌ی SDK را پیاده‌سازی نمایند، در طرح تشویقی تپسل شرکت داده می‌شوند و از اول فروردین ۹۵ به مدت یک ماه، سهم تبلیغات آن‌ها از ۷۰ درصد به ۸۰ درصد افزایش می‌یابد.


می‌توانید SDK به‌روز شده تپسل را از اینجا دانلود کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۵