تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

یافتن الگوی ثابتی در رفتار غالب کاربران، می‌تواند رمز موفقیت یک اپلیکیشن در زمان‌بندی اتفاقات مختلف در شبانه‌روز باشد. در این پست، آمارهای معتبری از ساعات اوج مصرف و الگوی استفاده‌ی زمانی کاربران از اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۵ آورده شده است. خیلی از این اعداد قابل انتظار و بدیهی به نظر می‌رسند، با این حال اکثر توسعه‌دهندگان از مدیریت زمان‌بندی اپلیکیشن در شبانه‌روز و اهمیت هدفمندی زمانی برای تبلیغات در ساعات طلایی یک اپلیکیشن غافلند. در این پست با تاکید بر اهمیت این موضوع و مثالی واقعی از داستان موفقیتی که بر پایه این مهم اتفاق افتاد، به شما در یافتن زمان طلایی اپلیکیشنتان کمک خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۸

با استقبال توسعه‌دهندگان از مصاحبه‌های نوروزی تپسل، بازنشر داستان موفقیت اپلیکیشن‌های ایرانی را در برنامه‌ی پست‌های بلاگ تپسل قرار دادیم. در پنجمین مصاحبه‌ی تپسل، با آقای فرید آیت، مدیر تیم کفشدوزک کارتون‌ساز گفت‌وگوی صمیمانه‌ای داشتیم و سوالات متنوعی را در مورد مسیر توسعه‌ی این اپلیکیشن موفق پرسیدیم. برای مطالعه‌ی پاسخ‌های جالب و خواندنی ایشان ادامه‌ی مطلب را مطالعه بفرمایید. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۰

تاکنون در مجموعه مطالب پیاده‌سازی خلاق تپسل به برخی راهکارها برای کسب بهینه‌ی درآمد پرداختیم. سیستم‌های تبلیغات هوشمند در دنیا برای اثربخشی بیشتر کمپین‌های تبلیغاتی اپلیکیشن‌های نمایش‌دهنده را بر اساس میزان موفقیت اهداف کمپین رتبه‌بندی می‌کنند و به رتبه‌های اول اولویت بالاتری برای نوبت پخش و قیمت می‌دهند. مهم‌ترین عامل در کسب موفقیت مذکور پیاده‌سازی صحیح و با برنامه‌ی تبلیغات است. در این پست بلاگ می‌توانید برخی پیشنهاد‌ها برای پیاده‌سازی تبلیغات در اپلیکیشن‌های محتوایی (اپلیکیشن‌هایی که محتوایی مثل آموزش، آشپزی، موسیقی، گردشگری، کتاب الکترونیک، مذهبی و ... را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.) را مطالعه بفرمایید.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۶:۵۳