تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

آپولو ۱۸: ماموریت ممکن

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ق.ظ

آپولو ۱۸، یکی از پروژه‌های بلندپروازانه ناسا بود که نیمه‌کاره رها شد ولی ما تصمیم گرفتیم امسال با همراهی شما اون رو به یک نحو دیگه‌ای اجرا کنیم! 
بیش‌‌ از دوسال است که کنار توسعه‌دهندگان بوده‌ایم و توانسته‌ایم با هم جریان‌های پایدار درآمدی از تبلیغات خلق کنیم. امروزه، علاوه بر ویدئو، راهکار جدیدی را برای کسب درآمد بیشتر توسعه‌دهندگان مطرح می‌کنیم: تبلیغات بنری برای اپلیکیشن‌های بازی، وب و سایر اپلیکیشن‌ها.
همان‌طور که می‌دانید، ایام نزدیک به عید نوروز برای بسیاری‌ از کسب‌وکارهای ایرانی، از مغازه‌های آفلاین گرفته تا اپلیکیشن‌های مختلف فرصت خوبی برای کسب درآمد محسوب می‌شود. درآمد توسعه‌دهندگان در این ایام، به دلیل بازار داغ کسب‌وکار و رقابت بالا، بیشتر از حد معمول است.  
تپسل با برگزاری یک جشنواره عیدانه، علاوه بر این افزایش درآمد طبیعی، جوایزی رو برای توسعه‌دهندگانی که به تپسل ملحق بشن و بهترین عملکرد رو در بازه زمانی ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین داشته باشند، در نظر گرفته. 
این جوایز به شرح زیر است: 

جایزه استفاده از تبلیغات بنری
جایزه ویژه تپسل برای ۳ اپلیکیشن برتر که از تبلیغات بنری استفاده کرده و در بازه زمانی جشنواره بهترین عملکرد را داشته باشند، ۳۰ هزار نصب رایگان است. در بین معیارهای انتخاب اپلیکیشن‌های برتر، مهم‌تر از تعداد نمایش و میزان درآمد، کیفیت پیاده‌سازی و بالا بودن شاخص‌های عملکردی است. مهم نیست که از چه تاریخی به جمع استفاده کنندگان از تبلیغات بنری می‌پیوندید. تنها معیار ارزیابی، عملکرد برنامه شما است در بازه جشنواره (۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین) است.فرصت ۳۰۰۰۰ نصب رایگان را از دست ندهید!

جایزه تپسل اولی‌ها
‌اگر تاکنون از تپسل استفاده نکرده‌اید و برای اولین بار است که می‌خواهید تپسلی شوید، در جشنواره آپولو شرکت کنید و از تبلیغات ویدئویی تپسل کسب درآمد کنید و عیدی بگیرید!
۲۰ هزار نصب رایگان جایزه ۲ تا از تپسل اولی هایی است که بهترین عملکرد را در جشنواره آپولو ۱۸ داشته باشند. معیار ارزیابی این انتخاب، بهینه بودن شاخص های عملکردی است و نه تعداد نمایش و یا درآمد حاصله. مهم‌ترین شاخص‌های عملکردی برای این ارزیابی، eCPM، Installation Rate، Completion Rate، بالا بودن تعداد نمایش کامل به نسبت تعداد کاربر و خلاقیت در پیاده سازی است. پس نگران کم بودن تعداد کاربران خود در این بازه نباشید.


جایزه بهترین ناشر ویدئویی تپسل
تپسل، جوایزی ارزشمند برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در طول سال ۹۶ ازتبلیغات ویدئویی به خوبی‌ استفاده کرده‌اند و بهترین شاخص‌های عملکردی در پیاده‌سازی تبلیغات ویدئویی را داشته‌اند، در نظر گرفته است. جایزه بهترین بازی سال، یک دستگاه عینک واقعیت مجازی Oculus Rift و جایزه بهترین اپلیکیشن سال هم یک دستگاه آیفون X است! معیارهای انتخاب برنده جایزه بهترین ناشر، بالا بودن شاخص‌های عملکردی نظیر eCPM ،Adoption Rate و همچنین خلاقیت در پیاده‌سازی است.  


همان‌طور که در ابتدا هم گفتیم، آپولو ۱۸، فرصت افزایش درآمد نمایش‌دهندگان تبلیغ با شیوه‌ها و مدل‌های جدید پیاده‌سازی تبلیغات است. مهم‌ترین هدف ماموریت آپولو، افزایش درآمد توسعه‌دهندگان است و این جوایز، چاشنی‌های جذاب این مسابقه هستند. 
همچنین، زیرساخت پخش تبلیغات و پنل تپسل آپدیت شده است که به زودی شاهد تغییرات محسوس و فوق‌العاده آن خواهید بود. 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی