داشتن یک برنامه و استراتژی منظم برای ارسال نوتیفیکیشن نقش مهمی را در موفقیت اهداف بازاریابی هر اپلیکیشنی بازی میکند. ارسال بهموقع و هدفمند یک نوتیفیکیشن میتواند به بازگشت کاربری که مدتهاست اپلیکیشن شما را باز نکرده است کمک کند، سبب شود بسامد مراجعهی کاربران عادی اپلیکیشنتان افزایش یابد و یا یک کاربر وفادار شما را تشویق به پرداخت درون برنامهای کند. درعینحال، هیچچیز بهاندازهی ارسال نامربوط و بیبرنامهی نوتیفیکیشنها نمیتواند تصویر اپلیکیشن شما را در ذهن کاربر مخدوش و او را مجاب کند که اپلیکیشن شما را برای همیشه از تلفن همراه خود حذف کند. بهعبارتدیگر، نوتیفیکیشنها همزمان هم نزدیکترین راه به قلب، ذهن و کیف پول کاربران هستند و هم راحتترین راه برای uninstall شدن اپلیکیشن شما بهحساب میآیند.
در این پست میخواهیم به شما کمک کنیم تا برنامهی دقیق و بهینهای برای ارسال نوتیفیکیشنها تنظیم کنید تا بهاینترتیب کاربرانتان از نوتیفیکیشنهای شما احساس رضایت کنند و حتی به دریافت گاهوبیگاه یک خبر از اپلیکیشنتان مشتاق باشند.