تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

کمپین جامع هوشمند تپسل

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ

تپسل اولین ارائه‌دهنده کمپین‌های جامع (universal) دیجیتالی هوشمند در ایران است. تپسل با استفاده از سیستم هوشمند خود و اطلاعات جامعی که از کاربران ایرانی فضای مجازی دارد، مخاطبان شما را هرجا که باشند پیدا می‌کند.

اگر مخاطبان شما در حال تماشای ویدئو به‌صورت آنلاین باشند یا اگر در یک بازی در حال  رقابت باشند یا در یک خبرخوان در حال خواندن خبر باشند و یا در حال استفاده از هر کدام از اپلیکیشن‌های پرمخاطب ایرانی و خارجی باشند، تپسل آن‌ها را شناسایی می‌‌کند و محصول شما را به‌ گونه‌ای جذاب به آن‌ها نمایش می‌دهد. چرا که تپسل علاقه‌مندی‌های کاربران رسانه‌های خود را می‌شناسد و برای نمایش هر تبلیغ نیازمندی‌های‌ تمام کاربران رسانه‌های خود را در نظر می‌گیرد و با استفاده از روش‌های مبتنی بر یادگیری ماشین بر اساس اطلاعات داده شده از سمت تبلیغ‌دهنده، مرتبط‌ترین گروه کاربران برای نمایش تبلیغ را انتخاب می‌کند و تبلیغ را تنها به این گروه از کاربران نمایش می‌دهد. تپسل با جمع‌آوری داده و بهینه‌سازی‌های مداوم کمپین به شما کمک می‌کند که با کمترین هزینه به بیشترین ظرفیت تبلیغاتی دست یابید. همچنین، تپسل با در اختیار داشتن فضای تبلیغاتی برترین اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی به طیف متنوع و وسیعی از کاربران فضای دیجیتال دسترسی دارد و با استفاده از تیم مجرب و حرفه‌ای خود در زمینه تبلیغات توانسته است بزرگترین کمپین‌های تبلیغاتی را برای برندهای مطرح ایرانی و خارجی با موفقیت به انجام برساند.

برای تبلیغ محصول خود در تپسل تنها لازم است که هدف، بودجه و حداکثر قیمت پیشنهادی خود را مشخص کنید و هر محتوای تبلیغاتی مانند یک ویدئو، بنر و ...– که از محصول خود دارید را از طریق پنل تبلیغ‌دهندگان در اختیار تپسل قرار دهید. تپسل تنها یک شبکه تبلیغات ویدئویی نیست بلکه یک شبکه تبلیغاتی هوشمند است و مشتریان برای تعریف تبلیغ دیگر مجبور به ساخت ویدئوی تبلیغاتی نیستند؛ بلکه تنها با طراحی یک بنر هم می‌توان در تپسل تبلیغ تعریف کرد. اگر محتوای تبلیغاتی نیز در اختیار ندارید تپسل می‌تواند بنا به درخواست شما بنر، موشن گرافیک و یا ویدئوی تبلیغاتی را از ایده‌پردازی تا اجرا برای شما طراحی کند. پس از ساخت کمپین، ادامه کار را به تپسل بسپارید. تپسل آماده ارائه خدمات تضمینی در زمینه تبلیغات است تا با ارائه ایده‌های خلاقانه و اجرای منظم و طبق برنامه، اهداف بزرگترین کمپین‌های تبلیغاتی در زمینه برندینگ، جذب مشتری و نصب اپلیکیشن را در کوتاه‌ترین بازه ممکن برآورده سازد. 

کمپین‌های جامع و هوشمند تپسل با قابلیت نمایش انواع مختلف تبلیغات شامل تبلیغات ویدئویی جایزه‌ای، بنری بینابینی، ویدئویی بینابینی، پیش‌نمایشی، بنری هم‌نما و ویدئویی هم‌نما تمام نیازهای تبلیغاتی شما را برآورده می‌سازند. شما در تپسل می‌توانید محصول خود را از طریق برندینگ با نمایش تبلیغ، هدایت به صفحه فرود با کلیک بر تبلیغ، جذب کاربر باکیفیت در حجم زیاد با نصب اپلیکیشن و یا انجام فعالیت‌های تعریف‌شده مانند عضویت، استفاده از خدمات و ... به مخاطبانتان معرفی کنید. 

اگر می‌خواهید محصول خود را به گونه‌ای جذاب به مشتریان واقعی خود معرفی کنید، همین الان شروع کنید. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی