تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

تپسل، شبکه هوشمند تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشن‌های موبایل که حالا یک سال از شروع فعالیت آن می‌گذرد، در مسیر رشد است. مطابق شاخص‌های استاندارد تعریف‌شده برای کیفیت یک شبکه‌ی تبلیغاتی (KPI)، تپسل به روایت آمار و ارقام بهینه‌ترین شبکه‌ی تبلیغات موبایلی داخل کشور است. سایت appodeal.com به تازگی گزارشی از نحوه‌ی عملکرد انواع سرویس‌های تبلیغاتی داخل ایران منتشر کرده است که در آن Fillrate و eCPM مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در این پست علاوه بر بررسی این گزارش این آمار را برای تپسل منتشر می‌کنیم تا توسعه‌دهندگان امکان مقایسه‌ی سرویس‌های مختلف را داشته باشند.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۶

تپسل فعالیت خود را Slideshare آغاز و به‌عنوان اولین مطلب، آموزش کوتاهی در مورد ویدئو مارکتینگ را برای مخاطبان خود آماده کرده است. در این مجموعه اسلاید می‌توانید مطالب متنوع و کاملی در مورد آمارها و ارقام ویدئو مارکتینگ در سال‌های اخیر، اهمیت آن، تأثیر موبایل در ویدئو مارکتینگ، شاخص‌های اندازه‌گیری یک ویدئو مارکتینگ موفق و راهکارهایی برای ساخت یک ویدئوی مؤثر بیابید.

نظرات خود را از قسمت "نظر" همین مطلب بلاگ با ما در میان بگذارید.

اسلایدهای آموزشی ویدئو مارکتینگ

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۳

بهینه‌سازی صفحه‌ی اپلیکیشن در مارکت (App Store Optimization یا به اختصار ASO) یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت بازاریابی یک اپلیکیشن است. وقتی کاربر از طریق جست‌وجو در دسته‌بندی‌های مختلف مارکت‌های اپلیکیشن و یا از طریق کمپین‌های مختلف تبلیغاتی که برای آن هزینه کرده‌اید وارد صفحه‌ی اپلیکیشن شما می‌شود و تنها چند ثانیه تا نصب اپلیکیشن شما فاصله دارد، رعایت چند نکته‌ی ساده در طراحی صفحه‌ی اپلیکیشنتان می تواند نتایج را به کلی تغییر دهد. در این پست کوتاه به هفت نکته‌ی کوتاه برای بهبود صفحه‌ی اپلیکیشن خواهیم پرداخت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۰:۱۱