تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

بیستم شهریور ماه تپسل یک‌ساله شد و این یعنی در دنیای پرمخاطب تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشن‌های موبایل برای ایران گشوده شده است. رشد سریع آمار تپسل در این یک سال، حاکی از وجود پتانسیل‌های فراوان این بازار است. در این پست نگاهی به اعداد و ارقام تپسل در یک سال اخیر و شش ماهه‌ی اول سال ۹۵ می‌اندازیم و قبل از هر چیز، از همراهی صمیمانه‌ی توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان با تپسل در این یک سال تشکر می‌کنیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۱

۲۰ شهریور تولد تپسل است. خانواده‌ی تپسل حالا سی‌میلیون‌نفره شده است و این اتفاق خوب بدون همراهی صمیمانه‌ی توسعه‌دهندگان ممکن نبود. برای بزرگ‌تر شدن این خانواده، تپسل به توسعه‌دهندگان هدیه می‌دهد. اپلیکیشن‌های منتشرشده‌ای که در مدت یک‌ماهه جشن تولد تپسل (از ۲۰ شهریور تا ۲۰ مهر) اقدام به پیاده‌سازی SDK تپسل کنند و اولین تبلیغ تپسل در این ایام در آن‌ها به نمایش درآید به‌جای ۷۰ درصد، ۸۵ درصد از قیمت تماشای هر تبلیغ را تا ۳ ماه کاری کسب می‌کنند. اگر هنوز به خانواده‌ی بزرگ تپسل نپیوسته‌اید، این فرصت یک‌ماهه بهترین زمان برای ورود شما به تپسل است.  

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۱۰


SDK تپسل برای Construct2 منتشر شده است و توسعه‌دهندگانی که با این موتور بازی‌سازی اقدام به ساخت اپلیکیشن می‌نمایند می‌توانند از لینک زیر برای دریافت مستندات، لینک دانلود SDK و برنامه‌ی نمونه استفاده کنند و از همین امروز به کسب درآمد بپردازند:

لینک دانلود

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۱۷

در گام اول بازاریابی برای اپلیکیشن به تعریف، اهمیت و لزوم انجام فعالیت‌های مختلف بازاریابی برای اپلیکیشن در هر مرحله از چرخه‌ی رشد آن اشاره کردیم و گفتیم در گام اول، بهینه‌سازی مداوم صفحه‌ی اپلیکیشن در مارکت، زمان‌بندی مناسب در انتشار اپلیکیشن و انجام فعالیت‌های تبلیغاتی بهینه و مؤثر ضروری هستند؛ اما آیا بازاریابی برای اپلیکیشن و هدایت آن به سمت تولید درآمد برای تولیدکنندگان اپلیکیشن به اینجا ختم خواهد شد؟

در این پست به گام دوم بازاریابی خواهیم پرداخت. در گام اول، هدف فعالیت‌های بازاریابی افزایش تعداد دانلودهای اپلیکیشن و آگاهی‌بخشی در مورد آن به مردم و تبدیل آن‌ها به کاربر بود. هدف گام دوم رصد، تصحیح و بهبود بخشی آمارهاست؛ درواقع واژه‌ی بازاریابی در این گام با تعریف شاخص‌های صحیح و افزایش مؤثر موفقیت هر شاخص محقق می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، پس از این‌که بازاریابی در مرحله‌ی اول از چرخه‌ی حیات یک محصول (معرفی) به تبلیغات تعبیر شد، در مرحله‌ی دوم حیات یک محصول (رشد)، بازاریابی اپلیکیشن معنای دیگری دارد و آن توجه بیش‌ازپیش به آمارهای مختلف و بهبود آن‌ها است.

اگر هدف غایی از انجام فعالیت‌های بازاریابی را کسب درآمد بیشینه از اپلیکیشن بدانیم و آن را به درخت تنومندی تشبیه کنیم، گام اول مانند کاشت دانه در زمین بود و گام دوم بازاریابی درواقع مراقبت مداوم از این دانه است تا رشد کند؛ این مراقبت‌ها و گام دوم را در دو بخش کلی دسته‌بندی کرده‌ایم و در این پست به هرکدام از این بخش‌ها خواهیم پرداخت.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۵