تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

یک‌سالگی تپسل به روایت آمار و ارقام

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ

بیستم شهریور ماه تپسل یک‌ساله شد و این یعنی در دنیای پرمخاطب تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشن‌های موبایل برای ایران گشوده شده است. رشد سریع آمار تپسل در این یک سال، حاکی از وجود پتانسیل‌های فراوان این بازار است. در این پست نگاهی به اعداد و ارقام تپسل در یک سال اخیر و شش ماهه‌ی اول سال ۹۵ می‌اندازیم و قبل از هر چیز، از همراهی صمیمانه‌ی توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان با تپسل در این یک سال تشکر می‌کنیم.

یک میلیارد ثانیه یعنی چند سال؟

در یک سال اول فعالیت تپسل بیش از یک میلیارد ثانیه ویدئوی تبلیغاتی به کاربران نمایش داده شده است، این یعنی بیش از ۳۱ سال نمایش مداوم تبلیغ در شبانه‌روز به یک نفر!

 بهار و تابستان موفق تپسل

بازار تبلیغات موبایل هم مثل سایر انواع تبلیغات در ایام تعطیلات عید نوروز پر ماجرا و شلوغ است. تپسل، در این روزهای پر رونق بازار تبلیغات در حالی سال ۹۵ را آغاز کرد که حدود شش ماه از تولد آن گذشته و مشغول طی مرحله‌ی معرفی محصول خود به توسعه‌دهندگان بود. حالا و در پایان تابستان گرم سال ۹۵، تعداد نمایش‌دهندگان تپسل ۳ برابر، تعداد نمایش‌های روزانه‌اش حدود ۶ برابر و تعداد کاربران منحصربه‌فردش ۴/۵ برابر شده است. کمتر استارتاپی در ایران توانسته است در یک سال ۱۴ میلیون کاربر بدست آورد، قله‌ای که تپسل و ظرفیت بازار برای تبلیغات ویدئویی آن را فتح کردند.


در محتوای تولیدشده توسط تپسل در شبکه‌های اجتماعی آن کوشیده‌ایم اهمیت داشتن یک ویدئوی معرفی محصول به کاربران را برای صاحبان کسب‌وکارها تبیین کنیم. (برای مشاهده‌ی برخی آمار و ارقام مربوط به محتوای ویدئویی می‌توانید #video_marketingرا در کانال تلگرام تپسل دنبال کنید.) توجه کاربران و مردم به محتوای ویدئویی در سراسر دنیا و به دنبال آن در داخل ایران به شدت رو به رشد است. از طرفی دنیا در سال اخیر، از رسانه‌های تلویزیون و دسکتاپ برای دریافت ویدئویی عبور کرده است و موبایل در سال ۲۰۱۵ برای نمایش ویدئو از سایر رسانه‌ها پیشی گرفته است، جایی که تپسل آماده کمک به کسب‌وکارهای ایرانی است.

اگر در مورد ساخت ویدئو برای کسب‌وکار خود هنوز مردد هستید، می‌توانید با تپسل در تماس باشید تا کارشناسان آن مشاوره‌ی لازم در این مورد را به شما ارائه کنند. در ابتدای سال دوم حضور تپسل در دنیای تبلیغات، به خانواده‌ی بزرگ و میلیونی آن بپیوندید، منتظرتان هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی