تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

در آپدیت SDK تپسل منتظر چه باشیم؟!

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ


در نسخه به‌روز شده تپسل:

تنوع راه‌کارهای تبلیغاتی بیشتر شده‌اند. تبلیغات ترکیبی مانند ویدئو-تلگرام، ویدئو-اینستاگرام و ویدئو-نصب به انواع تبلیغات تپسل اضافه‌شده‌اند. به‌این‌ترتیب، علاوه بر افزایش قیمت‌های این تبلیغات و درنتیجه درآمد بیشتر برای توسعه‌دهندگان، آن دسته از توسعه‌دهندگانی که قصد تبلیغ اپلیکیشن خود را دارند، می‌توانند پس از نمایش ویدئوی خود، کاربران را به سمت کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرامشان جذب کنند و فرصت‌های تبلیغاتی بیشتری از این طریق برای اپلیکیشن خود ایجاد نمایند.

هدفمندی بیشتر تبلیغ با توجه به محل جغرافیایی کاربر آماده‌ی اجراست. کاربران با دریافت تبلیغاتی که به محل حضورشان مرتبط است، راضی‌تر هستند و تبلیغ‌کنندگان برای استفاده از این ویژگی، حاضر به پرداخت بیشتری هستند.

به هدف شخصی‌سازی تبلیغات برای هر کاربر نزدیک‌تر شده‌ایم. انتخاب نمایش و یا عدم نمایش یک تبلیغ برای کاربری که قبلاً اپلیکیشن خاصی را نصب کرده باشد، به ویژگی‌های پنل کاربری اضافه شده‌است. به‌این‌ترتیب کسانی که قصد تبلیغ اپلیکیشن خود را دارند، می‌توانند مطمئن شوند که بودجه‌ی آن‌ها به‌درستی صرف کاربرانی می‌شود که قبلاً اپلیکیشنشان را نصب نکرده‌اند.

با توجه به ویژگی فوق، آمار نصب برنامه‌ای خاص در تبلیغات متنوع ویدئویی، فالو اینستاگرام و ... قابل‌دستیابی است و تحلیل نتایج کمپین تبلیغاتی آسان‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

رابط کاربری پخش ویدئو بهبود قابل‌توجهی یافته است. در دو ثانیه‌ی ابتدایی که ویدئو در حال لود شدن است، بنر دعوت به تماشای تبلیغ به کاربر نمایش داده می‌شود، درنتیجه کاربر به علت عدم نمایش تبلیغ در لحظه‌ی اول دکمه Back را نمی‌زند. هم‌چنین قطع کردن صدای تبلیغ و ... به ویژگی‌های رابط کاربری اضافه گشته است.

توسعه‌دهندگانی که پیش از ۱۹ اسفند نسخه‌ی آپدیت‌شده‌ی SDK را پیاده‌سازی نمایند، در طرح تشویقی تپسل شرکت داده می‌شوند و از اول فروردین ۹۵ به مدت یک ماه، سهم تبلیغات آن‌ها از ۷۰ درصد به ۸۰ درصد افزایش می‌یابد.


می‌توانید SDK به‌روز شده تپسل را از اینجا دانلود کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی