تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی


همان‌طور که می‌دانید تعطیلات بهترین زمان برای جذب کاربران جدید و ایجاد حس همراهی در کاربران قدیمی است. تپسل به همین منظور، رویداد نوروزی ویژه‌ای برای توسعه‌دهندگان و کاربرانش درنظر گرفته است:

افزایش 10 درصدی سهم تبلیغات توسعه‌دهندگان: با شروع فروردین سال 95، تمامی توسعه‌دهندگانی که SDK آپدیت‌شده‌ی تپسل را در اپلیکیشن خود پیاده‌سازی کرده باشند، به مدت یک ماه سهم تبلیغات بیشتری دریافت می‌کنند و به‌جای 70 درصد مبلغ هر تبلیغ، 80 درصد آن متعلق به ایشان می‌شود. یادآوری می‌کنیم که کافه‌بازار تنها تا 19 اسفند پذیرای تغییرات توسعه‌دهندگان است، پس اگر مایل به افزایش سهم خود از تبلیغات تپسلی هستید، هرچه سریع‌تر SDK آپدیت شده را دانلود نمایید!

استفاده‌ی خلاقانه از کد جایزه: اپلیکیشن‌هایی که تبلیغات را به‌صورت غیرمستقیم (دیوار تبلیغات) ارائه می‌کنند امکان اعطای کد جایزه‌ی تپسلی به کاربران خود را دارند. تپسل آماده است تا در پیاده‌سازی ایده‌های نوروزی شما برای ایجاد حس خوب در کاربرانتان همکاری کند. اگر ایده‌ای برای استفاده از کد جایزه‌ی تپسل در اپلیکیشن‌تان دارید (عیدی دادن به کاربران فعال‌ و قدیمی، جایزه‌ی رندم به کاربران در ساعات مختلف شبانه‌روز برای افزایش مراجعه‌ی آن‌ها به اپلیکیشن، جایزه دادن به کم‌سن‌ترین و یا مسن‌ترین کاربرتان، جایزه به کسانی که در شبکه‌های اجتماعی و فوروم‌های اپلیکیشن شما فعال هستند و ...) با ما تماس بگیرید تا پروژه‌ی راضی‌تر کردن کاربران را با هم آغاز کنیم. 

تحویل هدیه‌ی بهترین کاربر اپلیکیشن شما درب منزل: هرکسی از هدیه گرفتن خوشحال می‌شود، اما هدیه‌ی واقعی کجا و هدیه‌ی مجازی کجا! تصورش را بکنید که ارسال یک هدیه‌ی قابل‌لمس از طرف اپلیکیشن شما تا چه اندازه برای کاربر به‌یادماندنی و ارزشمند است، چقدر احتمال دارد با اپلیکیشن شما بیشتر درگیر شود، عکس هدیه‌اش را در صفحات اجتماعی‌اش به اشتراک بگذارد و در جمع دوستان و آشنایانش این اتفاق را شرح بدهد. تأثیر کمپین‌های مشابه در خارج از کشور غیرقابل‌باور است، به‌سادگی و با کم‌ترین هزینه کاربران احساس همراهی ویژه‌ای با اپلیکیشن شما می‌کنند. (برای مثال می‌توانید این نمونه‌ی کمپین تعطیلات را مطالعه کنید که با ارسال کمتر از ۲۰۰ هدیه از بین میلیون‌ها کاربر، نرخ‌های مختلف اندازه‌گیری موفقیت اپلیکیشن‌هایش تا 40 درصد افزایش داشته‌اند.) تپسل مایل است این طرح را به‌طور آزمایشی در اولین نوروزش پیاده‌سازی نماید و موفق‌ترین اپلیکیشن‌هایش را دعوت به استفاده از این فرصت می‌کند. اگر مشتاق شرکت در این طرح کم‌خرج ولی پربازده هستید، یک ایمیل با عنوان Premium Reward-Application Name بفرستید تا اطلاعات بیشتر در این زمینه به شما ارسال شود.

پکیج‌های ویژه‌ی تبلیغات در تعطیلات نوروزی: تپسل با درک اهمیت جذب کاربر جدید در دوران پررقابت تعطیلات، در نظر دارد پکیج‌های ویژه‌ای به توسعه‌دهندگانی که قصد تبلیغ اپلیکیشنشان در این مدت را دارند ارائه دهد. اگر مایل به استفاده از طرح پکیج ویژه‌ی نوروزی تپسل هستید با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را دریافت نمایید.


می‌توانید SDK به‌روز شده تپسل را از اینجا دانلود کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی