کمپین اسمارتیز۲
اگر در رویداد TGC حضور نداشتید و با بستههای پیشنهادی کمپین اسمارتیز آشنایی ندارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.
تپسل به مناسبت همزمانی رونمایی از شعار جدید خود "Smart Advertize, Samart monetize" و رویداد بزرگ TGC، یک کمپین تحت عنوان کمپین اسمارتیز(Smartize) با دو طرح ویژه برای ناشران خود ارائه کرده است. در این کمپین، شرکت بکتوری، به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات ابری به ناشران بازی و اپلیکیشنهای موبایل در ایران در کنار تپسل قرار گرفته است تا با ارائه بستههای پیشنهادی ویژهای، توسعهدهندگان را از اولین لحظه تولید اپلیکیشن تا درآمدزایی همراهی کنند.
طرح اول:
حساب تپسل خود را تا ۳۱ تیر شارژ کنید تا بیشتر شارژ شوید!
طرح دوم:
اگر تا آخر تابستان بازی خود را با بکتوری لانج کنید و SDK تپسل را نیز در آن پیادهسازی کنید میتوانید از این طرح استفاده کنید.
برای استفاده از این دو طرح به پنل کاربری تپسل و بکتوری مراجعه کنید.