تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

کمپین اسمارتیز ۱

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

تپسل با شعار جدید .Smart Advertise, Smart Monetize به‌صورت هوشمندانه و جدی‌تری وارد میدان تبلیغات می‌شود. رویکرد جدید تپسل برآورده کردن خواسته‌های ناشران و تبلیغ‌دهندگان به‌صورت هوشمند است. در این راستا در تپسل تغییراتی ایجاد شده‌ که در ادامه آمده است.

  • تپسل دیگر تنها یک شبکه تبلیغات ویدئویی نیست بلکه یک شبکه تبلیغاتی هوشمند است و تبلیغ‌دهندگان برای تعریف تبلیغ مجبور به ساخت ویدئوی تبلیغاتی نیستند؛ بلکه تنها با طراحی یک بنر هم می‌توان در تپسل تبلیغ تعریف کرد.
  • برای تعریف تبلیغ در تپسل دیگر لازم نیست تبلیغ‌دهندگان به‌صورت تلفنی با ما در تماس باشند. آن‌ها می‌توانند تنها با وارد کردن هدف، بودجه و حداکثر قیمت پیشنهادی خود در پنل تبلیغ‌‌دهندگان تپسل که به تازگی راه‌اندازی شده‌است و ارائه هر محتوای تبلیغاتی از محصول خود مانند بنر و یا ویدئو، تبلیغ خود را تعریف کنند و پس از آن ادامه کار را به تپسل بسپارند.
  • تپسل اولین ارائه‌دهنده کمپین‌های جامع (universal) دیجیتالی هوشمند در ایران است. تپسل با استفاده از سیستم هوشمند خود و اطلاعات جامعی که از کاربران ایرانی فضای مجازی دارد، مخاطبان تبلیغ را هرجا که باشند پیدا می‌کند. اگر مخاطبان تبلیغ در حال تماشای ویدئوی آنلاین باشند یا اگر در یک بازی در حال رقابت باشند یا در یک خبرخوان در حال خواندن خبر باشند و یا در حال استفاده از هرکدام از اپلیکیشن‌های پرمخاطب ایرانی و خارجی باشند، تپسل آن‌ها را پیدا می‌کند و محصول تبلیغ‌دهنده را به گونه‌ای جذاب به آن‌ها نمایش می‌‌دهد. چرا که تپسل علاقه‌مندی‌های‌ کاربران رسانه‌های خود را می‌شناسد و برای نمایش هر تبلیغ نیازمندی‌های‌ تمام کاربران رسانه‌های خود را در نظر می‌گیرد و با استفاده از روش‌های مبتنی بر یادگیری ماشین بر اساس اطلاعات داده شده از سمت تبلیغ‌دهنده، مرتبط‌ترین گروه کاربران را برای نمایش تبلیغ انتخاب می‌کند و تبلیغ را تنها به این گروه از کاربران نمایش می‌دهد و با جمع‌آوری داده و بهینه‌سازی‌های مداوم کمپین به آن‌ها کمک می‌کند که با کمترین هزینه به بیشترین ظرفیت تبلیغاتی دست یابند.
  • از این به بعد آن‌دسته از اپلیکیشن‌هایی که سیستم عامل ios دارند نیز می‌توانند از SDK تپسل استفاده کنند. اپلیکیشن‌ها اندرویدی باشند یا ios، با unity ساخته شده باشند یا B4A، تپسل SDK مخصوص را در اختیار ناشر آن‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند به‌راحتی با هر نوع اپلیکیشنی که در اختیار دارند از تپسل استفاده کنند. همچنین، تیم ارتباط با ناشران تپسل از همان آغاز پیاده‌سازی SDK تپسل با ناشران همراه هستند تا به آن‌ها کمک کنند تا با پیاده‌سازی بهینه SDK بتوانند بدون آسیب به تجربه کاربری خود به بیشترین ظرفیت تبلیغاتی دست یابند و از تبلیغات بیشترین سود را کسب کنند.
  • تپسل تبلیغات هم‌نما (Native) را هم به سیستم خود اضافه کرده‌است. هدف اصلی تپسل از تعریف تبلیغات هم‌نما این است که با ارائه‌ی تبلیغات به صورت هماهنگ با اپلیکیشن، یکپارچگی و هویت بصری و تجربه کاربری را حفظ و در عین حال، جریان درآمدی جدیدی برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها فراهم کند. در واقع حسن این تبلیغات برای تبلیغ‌دهندگان جلب توجه کاربر و برای ناشرین، درآمدزایی توام با عدم تخریب تجربه کاربری است. به طور کلی تبلیغات هم‌نما در تپسل در دو مدل اصلی تبلیغات ویدئویی هم‌نما و تبلیغات بنری هم‌نما ارائه می شوند. اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات هم‌نما در اینجا آمده‌است. 
  • از این به بعد تیم پشتیبانی تپسل به صورت ۷/۲۴ برای ارائه مشاوره آنلاین به ناشران آماده است تا در صورت بروز مشکل و یا داشتن سوال به آن‌ها کمک کند.

تپسل با ارائه شعار جدید خود .Smart Advertize, Smart Monetize و همزمانی آن با رویداد TGC، کمپینی برای حمایت از ناشران خود تحت عنوان کمپین اسمارتیز (Smartize) در نظر گرفته‌است. در این کمپین، شرکت بکتوری، به عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات ابری به ناشران بازی و اپلیکیشن‌های موبایل در ایران در کنار تپسل قرار گرفته است تا با کمک یکدیگر، توسعه‌دهندگان را از اولین لحظه تولید اپلیکیشن تا درآمدزایی همراهی کنند. 

برای آگاهی از بسته‌های پیشنهادی کمپین اسمارتیز در غرفه تپسل در نمایشگاه TGC منتظرتان هستیم. 

اگر در رویداد TGC حضور نداشتید، به اینجا مراجعه کنید.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی