تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

کمپین عیدانه تپسل آغاز شد!

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ

امروز ۲۷ فوریه روز جهانی توت‌فرنگی و روز شروع کمپین عیدانه با چهار طرح هیجان‌انگیز برای خانواده‌ی بزرگ ناشرین تپسل است. چهار طرح این کمپین عبارتند از: افزایش بی‌سابقه درآمد، بسته‌های تخفیفی ویژه، طرح نصب رایگان و جایزه برای دعوت ناشر جدید به تپسل.

قبلا در این مطلب در مورد اهمیت تعطیلات عید نوروز برای اپلیکیشن‌ها چه از نظر کسب درآمد و چه از نظر جذب کاربر جدید- صحبت کردیم و اینجا در مورد اهمیت فصل زمستان برای استفاده‌ی حداکثری از این فرصت استثنائی توضیحاتی ارائه دادیم و در مورد تجربه‌ی شبکه‌ی تبلیغاتی تپسل در تعطیلات سال قبل آمارهایی را اعلام کردیم. با این تفاسیر و برای شروع یک سال همکاری دیگر، کمپین عیدانه‌ی تپسل با چهار طرح، از ۲۰ اسفند الی ۲۰ فروردین برگزار می‌شود.

طرح اول: شارژ هدیه کمپین‌های نوروزی

رقابت اپلیکیشن‌ها برای جلب نظر کاربران در ابتدای سال جدید شدید است و اگر تولیدکنندگان اپلیکیشن‌ها از این مسابقه غافل شوند، نه تنها عرصه را برای جلب نظر کاربران توسط رقبای خود خالی گذاشته‌اند، بلکه با احتمال زیادی کاربران قدیمی خود را هم از دست می‌دهند. چگونه می‌توان در این مسابقه پیروز شد؟

تبلیغات راه خوبی برای حل این چالش است. تپسل برای رفع کامل این دغدغه، تبلیغات نصبی خود را به اپلیکیشن‌ها توصیه می‌کند. در این تبلیغات، جامعه‌ی کاربران تپسل که به صورت هفتگی حدود ۱.۵ میلیون نفر هستند، ویدئوی کوتاهی از اپلیکیشن شما تماشا می‌کنند و با محصولتان آشنا می‌شوند، سپس تعدادی از این کاربران تصمیم به نصب اپلیکیشن می‌گیرند و شما فقط به تعداد نصب‌های فعال هزینه می‌پردازید (شما برای کاربرانی که پس از تماشای ویدئو، روی بنر متحرک نهایی کلیک کنند، اپلیکیشن شما را دانلود کنند، آن را نصب کنند و حداقل یک بار از آن استفاده کنند هزینه می‌پردازید و اگر هر یک از مراحل توسط کاربر سپری نشود، هزینه‌ای را متحمل نخواهید شد.) اما خبر خوب این است که تپسل شارژ رایگان برای کمپین‌های نوروزی شما عیدی می‌دهد. کافی است با توجه به ردیف بودجه‌ی خود یکی از بسته‌ها را انتخاب کنید و با تیم تپسل تماس بگیرید تا کمپین نوروزی شما آغاز شود.

گفتنی است که این طرح فقط برای اپلیکیشن‌های گیم و بازی قابل استفاده است و برای سایر اپلیکیشن‌ها طرح‌های دیگر تپسل برقرار هستند.


طرح دوم: ۲۰۰ نصب رایگان

تپسل برای ناشرین جدید خود ۲۰۰ نصب رایگان را به عنوان هدیه‌ی سال نو در نظر گرفته است. اگر از امروز تا ۲۳ اسفند SDK تپسل را در اپلیکیشن خود پیاده‌سازی کنید و کسب درآمد از این شبکه‌ی تبلیغاتی را آغاز کنید، می‌توانید از این عیدی تپسل استفاده کنید و ۲۰۰ نصب رایگان برای اپلیکیشن خود هدیه بگیرید.

طرح سوم: فصل افزایش درآمد ناشرین

تپسل همیشه در پاسخ به این سوال ناشرین که درآمد آن‌ها از هر نمایش چقدر خواهد بود، بیان داشته که این رقم بستگی به دو فاکتور مهم نحوه‌ی پیاده‌سازی و فصل تبلیغات دارد. در واقع درآمد ناشرین تا حدی بستگی به تعداد کمپین‌های فعال و نوع این کمپین‌ها دارد. (برای اطلاع بیشتر از تاثیر نوع کمپین بر درآمد ناشرین اینجا را بخوانید.) حال که با شروع کمپین‌های نوروزی، تعداد کل تبلیغات و درصد تبلیغات CPCV (نمایش کامل ویدئو) افزایش یافته، درآمد ناشرین تپسل رشد خواهد کرد. با شروع کمپین عیدانه‌ی تپسل و فصل طلایی تبلیغات، خانواده‌ی ناشرین شاهد افزایش چشمگیر درآمد در تاریخ ۲۰ اسفند الی ۲۰ فروردین خواهند بود.

طرح چهارم: دعوت دوستان توسعه‌دهنده

ناشرین تپسل می‌توانند با دعوت از دوستان توسعه‌دهنده‌ی خود، جایزه بگیرند و به دوست جدید تپسل هدیه هم بدهند. جایزه‌ی دعوت‌کننده افزایش درصدی درآمد و جایزه‌ی دعوت‌شونده ۱۰۰ هزار تومان وجه نقد است. هر توسعه‌دهنده‌ای که بتواند ناشری به تپسل دعوت کند، براساس میزان کسب درآمد ناشر جدید، و به ترتیب جدول زیر هدیه می‌گیرد:

ناشر جدید ۱۰۰ هزار تومان هدیه از تپسل خواهد گرفت. کافی است در مدت کمپین با پیاده‌سازی SDK به کسب درآمد بپردازد. به محض کسب ۵۰۰ هزار تومان، عیدی ۱۰۰ هزار تومانی تپسل به عضو جدید این خانواده تعلق خواهد گرفت. برای شروع استفاده از این طرح، وارد پنل کاربری خود در تپسل شوید.

تپسل اینجاست که اپلیکیشن شما سال ۹۶ را با تجربه‌‌ای به لذت‌بخشی توت‌فرنگی آغاز کند! نظرات خود را با ما در میان بگذارید و برای دریافت عیدی و هدیه‌ی خود، از همین امروز اقدام کنید.

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
توی متن نوشتین:
در واقع درآمد ناشرین تا حدی بستگی به تعداد کمپین‌های فعال و نوع این کمپین‌ها دارد. (برای اطلاع بیشتر از تاثیر نوع کمپین بر درآمد ناشرین اینجا را بخوانید.)
روی لینک کلیک میکنم میره صفحه 404
***** **** ****** ***** * ** *** *** ***** *** ***** **** ***** ***** *** **** ** ** ** ****
پاسخ:
سلام
از تذکر شما متشکریم، لینک مخدوش شده بود و اصلاح شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی