تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

آغاز همکاری تپسل با پازلی

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ق.ظ

در مدتی که تپسل در کنار سازندگان اپلیکیشن‌های ایرانی حضور داشته، بیش از ۲۷۰۰ اپلیکیشن در پنل تپسل ثبت شده است و با پیشرفت روزافزون و افزایش چشمگیر تعداد اپلیکیشن‌های داخلی، تپسل به دنبال همکاری هرچه بیشتر با توسعه‌دهندگان ایرانی است. در همین راستا، پازلی، سرویس اپلیکیشن‌ساز آنلاین، به جمع همکاران تپسل پیوسته است تا طیف جدیدی از اپلیکیشن‌ها به امکان کسب درآمد از طریق تبلیغات تپسل مجهز شوند.

اپلیکیشن‌ساز آنلاین پازلی به کسانی که قصد ساخت اپلیکیشن دارند فرصت عملی کردن ایده‌های خود بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی را هدیه می‌کند و علاوه‌بر امکانات فراوانی که در اختیار سازنده‌ی اپلیکیشن قرار می‌دهد، در ادامه‌ی مسیر موفقیت اپلیکیشن هم همراه سازنده است. به همین دلیل با قرار دادن ماژول تبلیغات تپسل در مسیر ساخت، راهکارهای کسب درآمد متعددی را پیش پای سازنده‌ی اپلیکیشن قرار می‌دهد.

استفاده از تبلیغات تپسل در پازلی بسیار آسان است. پس از ثبت نام در پازلی و انتخاب نام برای اپلیکیشن، ساخت اپلیکیشن آغاز می‌شود. در حال حاضر امکان قرار دادن تبلیغات در صفحه‌ی اول قرار ندارد، پس از ساخت صفحه‌ی اول اپلیکیشن، می‌توانید در هریک از صفحات اپلیکیشن ماژول تبلیغات با تپسل را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید.

 

بعد از انتخاب گزینه تبلیغات با تپسل می‌توانید نام این صفحه، آیکون آن و ... را تغییر دهید و شخصی‌سازی لازم برای اپلیکیشن خود را انجام دهید. بعد از این مرحله لازم است با ثبت نام در تپسل و ثبت بسته‌ی اندروید اپلیکیشن در پنل تپسل یک کلید دریافت کنید. برای این کار مطابق مراحل زیر اقدام کنید:

  • در سایت پازلی روی گزینه دانلود اپلیکیشن کلیک کنید و نام بسته‌ی اندروید را دریافت کنید.
  • وارد سایت تپسل شوید و به عنوان ناشر تبلیغات ثبت نام کنید.
  • گزینه ثبت اپلیکیشن جدید در پنل تپسل را انتخاب کنید و نام بسته‌ی اندروید که از پازلی دریافت کردید را در این صفحه وارد کنید.
  • کلید نمایش تبلیغ تپسل را از سایت تپسل دریافت کنید و این کلید را در محل مربوطه در سایت پازلی وارد کنید.

با کلیک روی دکمه‌ی ذخیره کردن تغییرات در سایت پازلی، تبلیغات تپسل به اپلیکیشن شما اضافه شده است. حال می‌توانید صفحات دیگر اپلیکیشن خود را طراحی کنید و در نهایت، با انتشار اپلیکیشن خود در مارکت‌های مختلف و با نمایش تبلیغات ویدئویی به کاربران خود کسب درآمد کنید.

برای پیاده‌سازی بهتر تپسل، لازم است که با بررسی ایده‌های مختلف پیاده‌سازی در مورد محل‌های قرارگیری تبلیغات در اپلیکیشن، زمان‌های نمایش تبلیغ و ...- و انتخاب و آزمون بهترین راه‌حل‌ها به ماکزیمم درآمد ممکن برای اپلیکیشن خود دست یابید. برای راهنمایی بیشتر، این بخش از بلاگ تپسل را مطالعه کنید.

نظرات  (۳)

لطفا با سایت بجو(bejo.iR(  همکاری کنید تا کاربران برنامه ساز joappنیز بتوانند از سرویس شما استفاده کنند
پاسخ:
سلام

پیشنهاد و نظر شما به تیم مربوطه در تپسل اعلام شد و در صورت همکاری با این سایت، خبر را در بلاگ تپسل منتشر خواهیم کرد.

با تشکر از توجه شما
بسیار عالی
خیلی ممنون.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی