تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

معرفی شش ویژگی پنل جدید تپسل

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ب.ظ

همزمان با انتشار نسخه جدید SDK تپسل، پنل جدید ناشرین نیز قابل استفاده است و  در این مطلب کوتاه مهم‌ترین تغییرات پنل توضیح داده شده است.

با توجه به نظرها و بازخوردهای ارسالی از ناشرین و با تجمیع همه‌ی انتقادها و پیشنهادهای همکاران توسعه‌دهنده‌ی تپسل، پنل جدید طراحی و منتشر شده است. بازخوردها در دو دسته‌ی کلی تجربه‌ی کاربری پنل و نیاز به ابزارهای تحلیلی خلاصه می‌شدند و مهم‌ترین تغییرات پنل که در ادامه توضیح داده شده در همین دو حیطه هستند:

  • بازطراحی تجربه‌ی کاربری (UX Redesign): در مورد تغییرات کلی پنل جدید می‌توان به ظاهر پنل و تغییر محل منوها و تسهیل انجام کارهای مختلف در آن اشاره کرد. علاوه بر این برخی تغییرات جزئی مانند نیاز به ثبت رده‌ی سنی و SDK مورد استفاده در هنگام ثبت اپلیکیشن هم در پنل جدید قابل مشاهده هستند. علت تجمیع اطلاعات بیشتر در هنگام ثبت اپلیکیشن، افزایش امکان هدفمندی است. برای مثال اگر SDK مورد استفاده خود را اندروید انتخاب کنید و تپسل قصد اعلام خبری در مورد SDK یونیتی خود را داشته باشد، ایمیل آن برای شما مزاحمت ایجاد نخواهد کرد. هم‌چنین اعلام رده سنی توسط خود ناشر سبب می‌شود تبلیغات مرتبط‌تری روی اپلیکیشن او به نمایش درآیند و به این ترتیب رضایت کاربران بیشتر خواهد بود.
  • کاهش زمان انتظار (Loading) پنل: با بهبود کدهای سمت سرور و تلاش تیم فنی تپسل، زمان اجرای فرامین مختلف در پنل کاهش قابل توجهی یافته‌اند و ناشرین می‌توانند با سرعت بیشتری کارهای موردنظر خود را در پنل انجام دهند.
  • امکان ارسال تیکت به پشتیبانی: پیش از این ارتباط با پشتیبانی تپسل از طریق ارسال ایمیل بود. گرچه زمان انتظار برای دریافت پاسخ از تپسل زمان کمی بود، اما برای هرچه سریع‌تر شدن این فرآیند به زودی امکان ارسال تیکت از طریق پنل فراهم می‌شود و پیشینه‌ی همه‌ی مکالمات و تماس‌های شما با پشتیبانی تپسل در آن قابل مشاهده است.
  • معرفی صفحه مستندات جدید (https://answers.tapsell.ir): برای اینکه همکاران و مشتریان تپسل راحت‌تر پاسخ سوالات خود را بیابند بخش جدیدی به نام مستندات ایجاد شده است. در این بخش علاوه بر پاسخ سوالات پرتکرار و مهم ناشرین، نحوه‌ی شروع استفاده از تپسل، مستندات فنی، قوانین و ضوابط استفاده از تپسل و واژه‌نامه‌ی اصطلاحات تپسل در اختیار ناشرین قرار داده شده است. هم‌چنین مهم‌ترین قابلیت این صفحه نسبت به بخش مستندات در پنل قبلی تپسل، امکان جست‌وجو و یافتن سریع‌تر مقالات موردنظر یا سوال‌های پرتکرار است. اگر سوالی دارید که در این صفحه موجود نیست اما پاسخ آن برای تعداد زیادی از ناشرین مهم است می‌توانید از طریق ارسال ایمیل و یا تیکت به پشتیبانی، تپسل را در بهبود این صفحه یاری کنید.
  • افزایش قدرت تحلیل ناشرین: مهم‌ترین تغییر محتوایی پنل جدید تپسل را می‌توان به ارائه‌ی آمار تحلیلی بیشتر نسبت داد. در پنل جدید می‌توانید اطلاعات مختلف اعم از درآمد موثر هزاره (eCPM)، درصد وجود تبلیغ (Fill Rate)، درآمد کل، تعداد نمایش‌ها، نرخ نمایش کامل ویدئو (Completion Rate) و ... را به‌ازای هر اپلیکیشن، به ازای هر تبلیغ‌گاه (Zone) در هر اپلیکیشن و به‌ازای بازه‌های زمانی مختلف در پنل جدید قابل مشاهده هستند. در واقع پنل جدید سرویس آنالیز داده‌های نمایش تبلیغ (Ad. Analytics) را به ناشرین معرفی کرده است و پیش‌بینی تپسل این است که با امکانات متعدد در این بخش، افزایش درآمد ناشرین راحت‌تر صورت می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سرویس آنالیز داده‌های نمایش تبلیغ (Ad. Analytics) اینجا را مطالعه کنید.
  • پشتیبانی از ویژگی‌های جدید SDK مانند تبلیغ‌گاه (Zone): گام بعدی پس از دریافت اطلاعات آماری، وجود راه‌حلی برای بهبود شاخص‌هاست. به همین دلیل ویژگی جدیدی به نام تبلیغ‌گاه (Zone) در پنل جدید معرفی شده است که امکان بررسی انواع پیاده‌سازی‌ها و استفاده از انواع تبلیغات را به ناشرین می‌دهد، به این ترتیب ناشرین می‌توانند با انجام آزمون‌های آ/ب و استفاده از اطلاعات تحلیلی پنل، مسیر رشد درآمدی همواری را تجربه کنند. مزیت دیگر پشتیبانی پنل از ویژگی تبلیغ‌گاه این است که با استفاده از آن، می‌توانید بدون نیاز به آپدیت اپلیکیشن و تنها از طریق فعال یا غیرفعال کردن یک تبلیغ‌گاه (Zone) مدل پیاده‌سازی خود را تغییر دهید. برای آشنایی بیشتر با مفهوم تبلیغ‌گاه، مزایای آن و نحوه‌ی استفاده اینجا را مطالعه کنید.

تپسل به‌طور مداوم در تلاش است تا همکار حرفه‌ای بهتری برای ناشرین ایرانی باشد و امیدوار است انتشار SDK و پنل جدید، باعث رضایت بیشتر ایشان شود. در این مسیر، نظرها و نقدهای شما بهترین راهگشاهای تپسل هستند، لطفا آن‌ها را با تیم تپسل در میان بگذارید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی