تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

تپسل و تبلیغ‌دهندگان در سالی که گذشت

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ب.ظ

در کمتر از 6 ماهی که از تولد تپسل می‌گذرد، تعدادی از بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان به تپسل اعتماد کردند و این بستر تبلیغاتی مدرن را برای معرفی محصولات و خدماتشان به مخاطبین برگزیدند. حالا که سال 94 تمام شده، نگاهی به دسته‌بندی انتظارات تبلیغ‌کنندگان از تپسل می‌اندازیم و عملکرد تپسل در هر بخش را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. شما هم اگر نظری در مورد تپسل در سالی که گذشت دارید با ما تماس بگیرید و با نظراتتان به ما در راه پیشرفت کمک کنید.

دسته‌بندی انتظارات تبلیغ‌دهندگان از تپسل:

1-     • جذب کاربر جدید برای بازی‌های گوشی‌های هوشمند: پشت سر هر اپلیکیشن موفقی یک تیم بازاریابی خبره مشغول برنامه‌ریزی استراتژیک برای فروش بیشتر اپلیکیشن است و این افراد باتجربه به‌خوبی می‌دانند بقای موفقیت اپلیکیشنشان درگرو جذب کاربر جدید است. به همین دلیل پرفروش‌ترین و بهترین بازی‌های ایرانی هر روز به دنبال راه‌حل‌های جدید تبلیغات هدفمند در بین افرادی هستند که از اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. تپسل با ارائه‌ی سرویس تبلیغات ویدئویی توانست به تعداد زیادی از بازی‌ها کمک کند تا تعداد نصب‌های فعالشان را روز به روز بیشتر کنند و بتوانند به روشی بهینه و کاربرپسند محصولشان را به مخاطبان معرفی کنند. در سال 94، بیش از 10 بازی از سرویس تبلیغات ویدئویی تپسل برای جذب کاربر جدید استفاده کردند.

2-     • برندینگ: فعالیت‌های برندینگ در فضای مجازی باعث انتشار سریع و دهان‌به‌دهان خدمات و محصولات در بین اهالی دنیای دیجیتال می‌شود. تپسل با در نظر گرفتن هدف برندینگ تبلیغ‌دهندگان، پکیج‌های مناسب این منظور را برای آن‌ها در نظر گرفته است که با پکیج‌های تبلیغ دهندگانی که قصد جذب کاربر دارند متفاوت است و همین باعث همکاری موفق‌ترین برندهای ایرانی در حوزه‌های مختلف (از صنایع شست‌وشو و خوراکی و آموزشی تا صنایع آی‌تی) با تپسل شده است.

3-     • جذب کاربر برای سرویس‌های IT: تپسل با ارائه‌ی سرویس فالو اینستاگرام و تلگرام، توانست نظر بازاریابان را جلب کند و یکی از کانال‌های تبلیغاتی کمپین‌های موفق در سال 94 بود. اهمیت بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است و تپسل با ارائه‌ی راهکارهای مدرن در این زمینه، به سرویس‌های IT کمک کرده‌است تا بتوانند پیام محصولات و خدمات خود را به مشتریانشان برسانند.

4-      • بازار سنجی: تنوع راهکارهای تبلیغاتی تپسل، به صاحبان کسب‌وکارها امکان تحقیق و نظرسنجی و شنیدن صدای مخاطب از طریق روش‌های مدرن را می‌دهد. هر برندی می‌تواند بلافاصله پس از اجرای یک کمپین تبلیغاتی با مدتی معلوم، با اجرای یک طرح نظرسنجی در پنل تپسل میزان رضایت کاربران را از تبلیغ و محصول خود بسنجد و market research موردنظرش را از طریق پلتفرم تپسل انجام دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی