تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

تپسل در نصف جهان

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ


یکی از بهترین راه‌ها برای موفقیت در هر حوزه‌ای، ایجاد شبکه‌ی مؤثر با افراد موفق در آن زمینه است؛ علی‌الخصوص در اکوسیستم اپلیکیشن‌های موبایل که بارزترین ویژگی آن تغییر و تحول دائمی است. اکوسیستمی که هرروز کاربران جدیدی به آن اضافه می‌شوند، استودیوهای بازی‌سازی آغاز به کار می‌کنند و یا باهم ادغام می‌شوند و صنعت نوپا ولی پرسرعت تبلیغات موبایلی راه‌حل‌های جدیدی در آن ارائه می‌کند. به همین دلیل، دیدار با افراد موفق در این اکوسیستم و شنیدن تجربیات آن‌ها، برای هر تازه‌کاری راهگشاست و باعث هم‌قدمی افراد و تیم‌های تازه‌نفس با این دنیای پرسرعت خواهد شد.

دانشگاه اصفهان با درک صحیح این نکته، اقدام به برگزاری رویداد بازی‌سازی کرده است. رویدادی تحت عنوان ماراتن بازی‌سازی که برای اولین بار، موفق‌ترین‌های حوزه‌ی بازی‌های موبایل را در این شهر دورهم جمع کرده است تا کسانی که می‌خواهند ایده‌ی خود را مطرح کنند و برایش تیم تشکیل دهند، بتوانند از آموزش‌ها و تجربیات آن‌ها استفاده کنند. نمایندگانی از بازی‌های هشت‌خوان، خروس‌جنگی، فروت‌کرفت، سبقت‌آنلاین، بتلفیش، مستر 90، هشتمین حمله و ... از جمله مربیان اولین دوره‌ی این ماراتن هستند. این رویداد سه‌روزه، از ظهر روز 28 بهمن آغاز می‌شود و در کنار تشکیل تیم‌ها و پیاده‌سازی ایده‌ها، 5 کارگاه آموزشی برگزار می‌کند. شرکت‌کنندگان بعد از سه روز تلاش، عصر روز 30 بهمن، با ارائه‌ی ده‌دقیقه‌ای محصول خود به داوران، آخرین مرحله‌ی این مسابقه‌ی یادگیری را طی می‌کنند و برگزیدگان هدایایشان را دریافت می‌نمایند.



تپسل برای پیشرفت اکوسیستم اپلیکیشن‌های موبایل و با نگاهی به چشم‌انداز بلندمدت این صنعت، علاوه بر حمایت‌های مالی از ماراتن بازی‌سازی، یکی از مجرب‌ترین افراد تیم خود را به این رویداد فرستاده است تا هم درزمینه‌ی فنی و هم توسعه‌ی کسب‌وکار و راه‌های کسب درآمد، تیم‌های شرکت‌کننده را راهنمایی نماید؛ اما خبر خوش دیگر در مورد حضور تپسل در این رویداد، جایزه‌های ویژه‌ی آن است. تپسل در کنار جوایزی که با انتخاب هیئت‌داوران رویداد به برندگان تقدیم می‌شود، جایزه‌ی نفیسی برای اپلیکیشنی که بهترین مدل کسب درآمد تبلیغاتی را داشته باشد تدارک دیده است. هم‌چنین سه بازی برتری که به مرحله‌ی تجاری‌سازی برسند و در اپ‌استورها منتشر شوند، می‌توانند از جایزه‌ی تبلیغ رایگان در تپسل استفاده نمایند که جزئیات آن متعاقباً به این تیم‌ها اعلام خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی