تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل

نمایش میلیون‌ها تبلیغ ویدئویی در پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی

تپسل
پیوندهای روزانه
شبکه‌های اجتماعی

تپسل، یک راه جدید!

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۴ ب.ظ

این روزها وقتی صبح از خواب بیدار می‌شویم، به محض این که تلویزیون یا هر وسیله ارتباط جمعی دیگر را روشن می‌کنیم، بمباران تبلیغات شروع می‌شود! آگهی‌های بازرگانی که در بین برنامه‌ها‌ی محبوبمان پخش می‌شوند، صدای ناهنجار تبلیغات رادیویی وقتی توی تاکسی نشسته‌ایم و چاره‌ای جز شنیدن آن‌ها نداریم، بیلبوردها که هنگام لذت بردن از فضای سبز کنار اتوبان، مثل پُتک پیام تبلیغاتی را داخل مغز آدم فرو می‌کنند، در و دیوارهای مترو، دستگیره‌های آویز اتوبوس، تراکت‌های زیر برف پاک‌کن ماشین، و بسیاری چیزهای دیگر، محیط اطراف ما را پر کرده‌اند و حتی بی‌توجهی به آن‌ها نمی‌تواند مانع تاثیر ناخودآگاه آنها بر اعصاب ما شود.

تبلیغات در کشور ما ایران، از خلاقیت به نسبت کمی برخوردار است و به همین واسطه، تاثیر مورد انتظار را نمی‌تواند بر جامعه‌ی هدف خود بگذارد. مردم بیشتر از این‌که با دیدن تبلیغات راغب به خرید محصول شوند، از تعداد زیاد و عدم تنوع این همه تبلیغات کلافه هستند.

پس چه کار باید کرد؟ چه کاری می‌توانیم انجام دهیم که نه باعث آزار جامعه شویم و نه تکراری و کسل کننده باشیم؟ چه‌طور می‌شود به جای این‌که خودمان و محصولاتمان را به مخاطب تحمیل کنیم، باعث شویم که به دلخواه خود، ما را انتخاب کند؟

تصمیم گیری در این مورد اگر بر اساس داده‌ها و اطلاعات باشد، قطعا هوشمندانه‌تر است، چرا که می‌توانیم رسانه‌های موثر را بهتر شناسایی کرده و یک راه جدید و خلاقانه برای انتقال پیام خود به مردم انتخاب کنیم.

در شرایط فعلی، اینترنت، موبایل، شبکه‌های اجتماعی، و اپ‌ها بخش قابل توجهی از زندگی همه‌ی انسان‌ها را تشکیل می‌دهند. در این بین، مردم بیشتر از رایانه شخصی با تلفن همراه تعامل دارند. آمارها می‌گویند مشاهده صفحات وب از طریق رایانه شخصی و لپ تاپ سالی ۱۳ درصد کاهش دارد، در حالی که مشاهده این صفحات روی گوشی تلفن همراه سالانه ۳۹ درصد افزایش می یابد. جالب‌تر این‌که مشاهده محتوای دیجیتال روی تلفن همراه از ۱۸ دقیقه در سال ۲۰۰۸ به ۳ ساعت در سال ۲۰۱۵ رسیده است. اما نظر کارشناسان تبلیغات چیست؟ اگر نگاهی به نمودار زیر بیاندازید، متوجه می‌شوید که آینده تبلیغات به گوشی‌های تلفن همراه گره خورده است.

Marketers are convinced about Mobile

آمارها و گرایش بازار نشان از اهمیت فوق‌العاده موبایل مارکتینگ دارد، اما همچنان یک مشکل حل نشده باقی مانده است. مردم از حجم تبلیغات خسته‌‌اند. پیامک‌های تبلیغاتی مردم را کلافه کرده‌ و هر کسی از این مساله صحبت می‌کند که چگونه می‌تواند جلوی این تبلیغات را بگیرد.

تپسل، راه جدیدی را به شما پیشنهاد می‌کند که در آن مخاطبان اجباری برای دیدن تبلیغ ندارند، بلکه خود آن را انتخاب می‌کنند. اگر دوست داشته باشند، تبلیغات را مشاهده کرده و در تعامل با آن قرار می‌گیرند. اگر همه‌ی این‌ موارد همچنان شما را قانع نکرده که این شیوه‌ی تبلیغاتی موثر است، لازم است اعلام کنیم که تپسل به خاطر دیدن تبلیغات به کاربرها جایزه هم می‌دهد!

اندکی هم در مورد چگونگی کارکرد تپسل برای شما توضیح دهیم؛ تپسل تبلیغات را در گوشی‌های تلفن همراه و از طریق اپ‌هایی که هر روزه با آن‌ها سر و کار داریم ارائه می‌کند. به عنوان مثال، اگر کاربری در اپلیکیشن‌های پُرمخاطب مثل خروس جنگی و یا هشت خوان تمایل داشته باشد کاری را انجام دهد که به ازای آن باید پولی پرداخت کند، می‌تواند بخشی از هزینه‌اش را با انتخاب انجام یک تبلیغ پرداخت کند. به عنوان مثال یک ویدئو را از ابتدا تا انتها ببیند، یا یک بازی کوچک تبلیغاتی مثل تبلیغ خمیردندان مریدنت را انجام بدهد. بدین شکل، کاربر با علاقه و به انتخاب خودش تبلیغ را می‌بیند و اگر هم منصرف شد می‌تواند انصراف دهد و تبلیغ را به پایان نبرد. از طرف دیگر، این یک حسن برای تپسل است که تنها به ازای تبلیغ‌های به پایان رسیده از تبلیغ کننده هزینه دریافت می‌کند و بدین شکل تبلیغ‌کننده نیز از این سیستم با رضایت استفاده خواهد کرد.

تپسل امکان پخش و ارائه انواع زیادی از تبلیغات را دارد تا به وسیله آن شما به خلاقانه‌ترین و موثرترین روش تبلیغ کنید (شکل زیر).

Tapsell Solutions

به نظر می‌رسد دیگر وقت آن رسیده که به مخاطب احترام گذاشته و به او حق انتخاب دهیم تا در رسانه‌ای که همیشه در کنار خودش دارد، ما هم بدون کاهش رضایت وی، همراهش باشیم.

پس یک راه جدید را انتخاب کن! تپسل، یه راه جدیده!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی